Zaštita biljaka

Zaštita biljaka

UKRAŠAVAJU LI VAŠU te­ra­su zim­ze­le­ne bilj­ke po­sa­đe­ne u po­su­da­ma, po­put šimšira, bam­bu­sa, lo­vor višnje, tu­je i ti­se, mo­ra­te se po­bri­nu­ti da što lakše pre­zi­me.

Po­sa­đe­ne u vr­tu, te bilj­ke su otpor­ne na hla­dno­ću jer je nji­ho­vo ko­ri­je­nje od mra­za zašti­će­no okol­nom ze­mljom. No, u po­su­da­ma je ko­li­či­na ze­mlje u ko­joj ra­stu ogra­ni­če­na, pa mraz mno­go ja­če šte­ti nji­ho­vu ko­ri­je­nju.
Daske i opekeTi­je­kom zi­me ne tre­ba za­bo­ra­vi­ti po­vre­me­no za­li­je­va­ti bilj­ke. To tre­ba či­ni­ti ti­je­kom to­pli­jih da­na ka­da je ze­mlja odmr­znu­ta.Zim­ze­le­ne bilj­ke izlo­že­ne zim­skom sun­cu i vje­tru, bi­lo da je tem­pe­ra­tu­ra viša od nu­le ili ni­ža od nje, pre­ko li­sto­va gu­be vo­du. Ako je ze­mlja u te­gla­ma smr­znu­ta ili su­ha, ko­ri­jen ne mo­že cr­pi­ti vo­du i ta­ko na­do­kna­di­ti nje­zin gu­bi­tak. Izo­sta­ju li obo­ri­ne du­lje vri­je­me, osušit će se lišće, gran­či­ce, a za­tim i ko­ri­jen. Upu­tno je i po­su­de s bilj­ka­ma sta­vi­ti na dr­ve­ne da­ske i ope­ke te plo­če od sti­ro­po­ra ko­je pru­ža­ju zašti­tu od hla­dnog tla.Po­su­de va­lja zašti­ti­ti od zi­me uma­ta­njem u ne­ki od ter­mo­i­zo­la­cij­skih ma­te­ri­ja­la, po­put ju­te­nog pla­tna, pro­stir­ke od bam­bu­sa ili ko­ko­so­vih vla­ka­na te agril fo­li­je (flis) ko­ja pro­pušta zrak i svje­tlo pa je oso­bi­to do­bra za zašti­tu krošanja od isušiva­nja.Umo­ta­ne u pri­ro­dne ma­te­ri­ja­le, po­su­de izgle­da­ju atra­kti­vno, a va­žno je na­po­me­nu­ti da se svi ti ma­te­ri­ja­li mo­gu na­ba­vi­ti u vr­tnim cen­tri­ma. Ter­mo­i­zo­la­cij­ski ma­te­ri­ja­li mo­gu se ko­ri­sti­ti i za zašti­tu bi­lja­ka osje­tlji­vih na hla­dno­ću ko­je su po­sa­đe­ne u vr­tu.Povezivanje listovaTa­kva je, pri­mje­ri­ce, ki­ne­ska žu­ma­ra, pal­ma ko­ja u kon­ti­nen­tal­nim po­dru­čji­ma po­dno­si ni­ske tem­pe­ra­tu­re, ali joj sme­ta vla­ga u sre­dištu bilj­ke oda­kle izbi­ja­ju mla­di li­sto­vi. Sto­ga se nje­zi­ni li­sto­vi po­ve­žu i omo­ta­ju agril fo­li­jom. Ia­ko je snje­žni po­kri­vač naj­bo­lja zašti­ta bilj­ka­ma od zi­me, on mo­že po­či­ni­ti i šte­tu na cr­no­go­ri­ci po­put ti­se, tu­je i pa­čem­pre­sa či­je se gra­ne mo­gu slo­mi­ti pod te­re­tom snje­žnog po­kro­va.Ta­kve bilj­ke od sni­je­ga šti­ti­mo ta­ko da im krošnje spi­ral­no po­ve­že­mo i la­ga­no pri­te­gne­mo. U su­pro­tnom, sni­jeg tre­ba re­do­vno či­sti­ti s gra­na.

Popularni postovi